Budskap till Er som var med på Änglahealingen 25/6

Hej!

Här kommer de personliga budskapen riktade till Er som var med på Änglahealingen igår 25/6.

Läs igenom och känn in om något kan vara till dig:

” Änglarna vill påminna dig om att du inte behöver oroa dig så mycket. Även om det känns osäkert just nu så finns det en plan för dig, och du är inte ensam. Dom hjälper och vägleder dig, även om du inte alltid kan se det.

Du uppmuntras att släppa lite av all stress och istället ge plats för sådant som får dig att må bra. Du behöver inte ha kontroll över allt eller veta exakt hur framtiden kommer att bli. Ibland räcker det med att ta ett steg i taget och lita på att allt löser sig.

Det finns många möjligheter och välsignelser omkring dig. En del är redan på väg in i ditt liv, även om du inte ser dom ännu. Försök därför att rikta din uppmärksamhet mot det som ger dig hopp och glädje istället för det som skapar oro.

Även om livet ibland känns stormigt så kommer lugnet tillbaka. Det du går igenom just nu är inte för alltid, och du är på rätt väg.

Änglarna vill att du ska komma ihåg att glädje oxå är en viktig del av din andliga resa. När du skrattar, känner tacksamhet eller gör något som gör dig lycklig så öppnar du dig för mer kärlek, vägledning och positiva möjligheter.

Släpp taget om onödig oro. Lita på att allt kommer att ordna sig. Du är älskad, vägledd och skyddad, och det som är menat för dig kommer till dig när tiden är rätt.”

 

Kram ❤️

//Emma

 

 

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *