
Romantik-kortet idag.
Kortet representerar en yngre man ca 20-40 år (eller en kvinna som står i den energin). Han är känslosam, romantisk, omtänksam och snäll. Han är artig, varm, finkänslig och gillar när det är fridfullt runtomkring honom.
Nu ligger det frierier, erbjudanden, inbjudningar och goda nyheter i energierna. Vad det än handlar om så för det med sig mycket glädje, upphetsning eller iver. Det är förmodligen något som du gått och hoppats på.
Nu kan det vara dax att börja agera och följa ditt hjärta. Det kan oxå vara så att du blir tagen med storm på något sätt.
Kärlek
Om du är singel kan det vara du som blir tagen med storm. Eller om du är väldigt intresserad av någon så kan du nu behöva ta bladet från munnen och föreslå en dejt. Tiden är inne att följa ditt hjärta. Attraktion, romantik och ömhet kan vara på väg till dig.
Om du redan har en relation kan det bli ett frieri eller andra förslag på att ta relationen till nästa nivå på något sätt. Goda romantiska nyheter kan komma in. Kortet visar på kärlek och tillgivenhet mellan er.

Egenvärde är viktigt dels för att kunna attrahera in en ny relation och dels för att kunna upprätthålla en hälsosam relation. Om du inte känner att du är värd en fantastisk relation så kan det leda till tvivel, misstänksamhet, onödig oro och brist på tillit. Om du inte tror att du är värd att älskas eller förtjänt av en fantastisk partner så kan det sluta med att du nöjer dig med mycket mindre, att du attraherar in ohälsosamma relationer eller till och med avvisar väldigt bra potentiella partners därför att du djupt inom dig tror att du inte förtjänar dom.
Se över ditt egenvärde och fokusera på att tro på att du förtjänar en hälsosam och kärleksfull relation. Jobba på att känna att du förtjänar kärlek innan du kastar dig in i något bara för att försöka fylla det tomrummet inom dig.
Kortet kan även visa på att du är självsäker, att du vet att du är värd att älskas och att du vet att du förtjänar det bästa i relationer samt att du inte nöjer dig med mindre.
Jag önskar Er Alla en riktigt Glad Påsk!
Kram ❤️❤️
//Emma