Hej 😊
Jag fortsätter att kämpa på med min viktnedgång (som jag skrev ett inlägg om tidigare). Det känns bättre nu när jag inte har så höga krav på mig själv – och roligare! Igår var vi på gymmet där jag körde ett träningsprogram online från sidan worldofshape.se (dom har halva priset just nu på valfritt träningsprogram, 150kr). Då får man även videos till varje övning så man ser tydligt hur man ska göra. Jag valde Fitnessfighten, 30 dagar. Dessa övningar kan man även göra hemma. Man får även tillgång till veckomatsedlar med recept och inköpslistor. Jag tyckte det var väldigt bra och prisvärt!
Vill man fortsätta som medlem efter sitt valda program betalar man 99kr/månaden och får då tillgång till alla träningsprogram.
För mig blir det för intensivt att träna varje dag så jag tänker köra passen tre dagar i veckan istället, och sen ta långpromenader där emellan.
Idag gick jag 8 kilometer. Riktigt skönt och avslappnande 😊👍🏻


Dagens Budskap:

Det är dax att du skalar av dig de här lagren du lagt på dig så att ditt riktiga sanna jag kan komma fram. För varje skyddande lager du avlägsnar så kommer du stöta på vad det än var som orsakade det lagret av självförsvar från första början, och det kan vara känslor av skam, rädsla, hat, ilska eller tvivel.
Dessa känslor som du upptäcker under lagren kan vara väldigt jobbiga, och till och med så konfronterande att du hellre vill stänga dörren till dom och fly. Det är faktiskt en rätt naturlig reaktion ändå. Men om du hela tiden fortsätter att fly från dig själv så kommer du inte må bättre. Tvärtom. Ju mer du stänger in och ju längre du flyr desto sämre mår du.
Om du istället väljer att stanna kvar i det jobbiga och känner känslorna fullt ut så kommer de snart avta för att sedan blekna bort. I den här processen behöver du ha mycket vilja, tålamod, kärlek och medkänsla med dig själv. Det är okej att känna! Det är okej att gråta och skrika ut sin ilska! Det här är en viktig del av processen.
Fortsätter du att göra så här med lager efter lager kommer du finna ditt sanna äkta jag, ett jag du kanske inte ens visste om att du hade. Du kommer finna din kraft. Ditt inre ljus kommer lysa igenom vilket mörker som helst.
(Alla klarar inte att göra det här på egen hand. Känner du att det blir övermäktigt så rekommenderar jag att du söker professionell hjälp).
Kortet säger att du har modet och styrkan som krävs för att göra den här inre resan, och när du har gjort den kan du sen hjälpa andra med sin resa, peppa och stötta andra att våga vara sig själva fullt ut.
Dagens Budskap avslutar med att säga:
Ha modet att bryta dig loss från allt och alla som håller dig tillbaka.
Fullmånehealing
Min nästkommande distanshealing blir Fullmånehealingen den 31/8.
Mer information kommer.
TACK!
Tusen tack för alla fina omdömen jag fått från er deltagare på mina reningar, healingar, scanningar/borttagningar!
Det värmer verkligen!
Kram ❤️😊
//Emma
Absolut bra