
Saker och ting har klarats upp (eller kommer snart att göra det) så nu kan du återigen gå framåt med dina planer. Energierna är kraftfulla nu och dom ger dig en skjuts så du kan nå dina mål mycket snabbare än innan. Du kan förvänta dig att bli väldigt upptagen fast på ett positivt sätt. Du är väldigt entusiastisk över dina framsteg.
Följ flödet. Försök inte stå emot. Allt rör sig i snabb takt nu så gör det mesta möjliga av denna framåtdrivande kraft för att förverkliga dina drömmar och mål. Låt Universums energi flöda genom dig och föra dig närmare målet. Kasta inte bort den här möjligheten bara för att du är rädd eller inte tror att du är redo. Använd istället energin till att driva på en positiv förändring och få fram betydande resultat.
Var mycket fokuserad när det kommer till dina avsikter och handlingar. Bestäm dig för vad du vill uppnå och sen lägger du all din energi och alla dina resurser på det målet. Avlägsna alla distraktioner och ägna dig helt och hållet åt uppgiften med fullständig koncentration, beslutsamhet och vilja. Den här upplevelsen kan vara väldigt givande och göra så att du åstadkommer väldigt mycket under kort tid.
Nu kan det gå snabbt att avsluta ett projekt men du kan oxå förvänta dig att bli upptagen av någonting nytt och ännu mer kul och spännande. Det finns inget som stoppar dig nu för du verkligen bubblar av energi och idéer, och du kan knappt vänta på att få göra färdigt en uppgift och sen börja på en ny. För att utnyttja den här energin på bästa sätt så se till att det du gör ligger i linje med dina större mål och att du investerar i de rätta sakerna vid den rätta tidpunkten. Försäkra dig oxå om att du verkligen avslutar det du håller på med innan du går vidare till nästa grej.
Nu bör du smida medan järnet är varmt. Var snabb med att haffa möjligheterna när dom dyker upp. Här finns det ingenting att vänta på utan kör på bara!
Några ska ge sig iväg på en resa. Kanske med flyg. Det finns mycket att se och uppleva dit du ska. Det kan bli intensivt. Det kan vara att du turistar och vill hinna med så mycket som möjligt eller kanske en jobbrelaterad resa.
Kram och trevlig lördag!
//Emma

Ännu ett fantastiskt budskap av er alltid kul att läsa dessa
Önskar er an fantastisk Helg
Tack detsamma! ❤️
Det är spännande att läsa era budskap här verkligen
Tack, spot on ❤️. Texten idag resonerar till 90%. Nu ska jag lägga mig vinn om att hålla ”ångan” uppe
❤️❤️
jag ska bo ensam torsdag tills tisdagDet är katinkas alla växtersom ska varttnas på hennes atlan hennes marsvin ska matas
katten tar de med siigFinns någon djuroch blomvän? boende i närheten Hunden tar de med signpå sin resa och likaså katten Danne och Lena har tregulliga katter som ska mat och vatten. Räcker att ni kommer hit två dagar
Det låter trevligt ❤️❤️