Dagens Budskap 18/12

Hej! 😊

Igår var vi på en promenad, våran vanliga runda som brukar ta en timme, men eftersom det var rena isgatan en längre sträcka så tog det 1,5 timme innan vi var hemma! Jag klarade mig från att ramla (med nöd och näppe) men Cazpian halkade omkull en gång och slog i svanskotan. Farligt halt!

Regnigt och dimmigt var det. Vackert men trist när nästan all snö vi fått regnat bort. Hoppas det hinner komma mer snö till jul!

Dagens Budskap:

Kortet symboliserar en person som är snäll, empatisk, har en skarp intuition, kärleksfull, medkännande och alltid vänlig. Hon (men kan oxå vara en han) vet när något är fel, när en vän mår dåligt och behöver tröst eller råd. Hon är i samklang med sina känslor men även med känslor som andra har runtomkring. Det är just den naturliga kontakten och vänligheten som gör att andra dras till henne.

Hon är empatisk och skulle aldrig medvetet vara dum eller elak. Hon är generös och ger av sig själv. Endast genom att ha och upprätthålla hälsosamma gränser kan hon skydda sig mot att bli dränerad.

Hennes största styrka är förmågan att intuitivt kunna ”se” och ”veta”. Hon ser bortom ytan till det som finns i det undermedvetna, hon ser gamla känslor och annat som påverkar nuet. Hon känner av stämningen eller det underliggande som flödar genom ett rum fullt av folk, och eftersom hon kan känna av andras känslor så lätt är hon mycket bra på att kunna skilja på sant och falskt (sanning och lögn). Det här kunnandet gör henne stark, och i och med det kan hon ofta erbjuda den perfekta lösningen – speciellt i hjärtefrågor. Hon tror på kärlekens kraft men hon är oxå klok och vet att relationer behöver vårdas. Hon vet att känslomässig ärlighet är nyckeln – liksom viljan att dela våra känslor. När vi delar våra sanna känslor gör vi oss sårbara, men att våga vara sårbar visar både styrka och mod.

Känner du igen dig i den här beskrivningen? Finns det någon i ditt liv som behöver eller skulle dra nytta av din hjälp och ditt kärleksfulla stöd?

Eller är det du som behöver söka upp en person med den här energin för healing eller vägledning?

När det här kortet dyker upp så tyder det på en väldigt bekräftande och positiv energi för det är själva symbolen för kärleken i alla dess former. Så ha tillit och vet att ljusare tider ligger framför dig.

Du är välsignad med förmågan att skapa med dina tankar, avsikter, känslor och handlingar. Var medveten om den kraft du har och var medveten om vad dina handlingar och reaktioner skapar inom dig och runt dig.

Vårda denna gåva och använd den både på ett klokt och produktivt sätt. Skapa skönhet och inspirera andra till att göra samma sak. Skapa en framtid som ger glädje och fullbordan. Gör det du är född till att göra – skapa medvetet.

HEALING MED ÄRKEÄNGEL RAFAEL OCH HANS TEAM AV ÄNGLAR 18/12

Ikväll Måndag 18/12 erbjuder jag healing på distans med Ärkeängel Rafael och hans team av Änglar. Allt för ditt Högsta Bästa just nu. Du får precis det Du behöver just nu.

Det finns två alternativ att välja på:

1. Rening av energifältet (auran) med den Guld- och Silvervioletta Flamman i 30 minuter med efterföljande Änglahealing i 30 minuter. 20:30 – 21:30.

2. Änglahealing i 30 minuter. 21:00 – 21:30.

Passar inte tiden går det bra att ta emot till natten istället.

Är du själv med på healingen får du ta med dig dina egna husdjur gratis.

Änglabudskap ingår.

För anmälan och info kontakta mig via e-mail: november_1126@hotmail.com 

(Ni som har varit med flera gånger förut och vet hur det går till och vad det kostar behöver inte skriva till mig först utan det räcker med att ni swishar som vanligt.)

Varmt välkomna på denna ljusa stund! ❤️😊🙏🏻

Kram ❤️😊

//Emma

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *