Glad Alla hjärtans Dag! ❤️

Kortet representerar en yngre person, ett barn eller en vuxen som är ung i sinnet. Personen är pigg, glad, lekfull, aktiv, optimistisk och full av energi. Han/hon kan vara en uppnosig charmör eller en älskvärd spjuver. Personen är karismatisk, fritänkande, självsäker, intelligent, extrovert och orädd men kan ha en tendens att rusa in i saker och ting utan att tänka på konsekvenserna.
Du kan få ljusa idéer om vad du kan göra. Du kan bli väldigt inspirerad eller kreativ. Du kan göra upp nya spännande planer, tänka stort och hitta något som du brinner för. Du kanske släpper loss ditt inre barn och känner dig väldigt lekfull och har roligt.
Vissa kan behöva tänka igenom saker och ting innan det rusas in i något nytt.
Goda nyheter kan komma in nu.
Om du är i en relation så kan romantiska meddelanden eller goda nyheter komma till dig. En ny våg av passion eller lekfullhet kan oxå komma in så förbered dig för några spännande dagar och nätter. Ni kanske ger er av på en resa tillsammans eller så kanske ni börjar med någon sorts fysisk aktivitet eller utomhusaktivitet som kommer vara bra och roligt för er.
Det kan hända att ni tänder till och börjar gräla, men det kan plötsligt vända till en passionerad ”bli sams- session”.
Är du singel kan en ny romans komma till dig. Den här virvlande romansen kommer vara full av roligheter, flörtande, sex, spänning och intensitet. Massor med passion finns med här.
KÄRLEKSHEALING 14/2
Ikväll på Alla Hjärtans Dag den 14/2 sänder jag min populära Kärlekshealing tillsammans med Kärleksänglarna 🥰
Här ligger fokus på att lösa upp och rensa bort blockeringar och tyngre energier så att ni lättare kan börja älska er själva på djupet och på så vis kunna attrahera in mer villkorslös kärlek i era liv. Hjärtchakrat är i centrum här.
Jag börjar med att rena era energifält (auror) med den Guld- och Silvervioletta Flamman i 30 minuter för att ta bort all “gegga” som sitter där, sen följer Kärlekshealingen i 30 minuter.
Onsdagen 14/2, 20:30 – 21:30.
Passar inte tiden går det bra att ta emot till natten istället.
För anmälan eller frågor kontakta mig via: november_1126@hotmail.com
(Brukar du vara med på mina Kärlekshealingar och vet hur det går till och vet vad det kostar kan du swisha som vanligt utan att skriva till mig först)
Varmt välkomna på denna ljusa stund i Kärlekens tecken!! ❤️❤️❤️
Kram ❤️😊
//Emma