
Kortet kan visa på att du nu lämnar det här hjulspåret du befunnit dig i. Det gör du för att ditt liv har känts stagnerat, att du inte har kommit någon vart. När du kliver ur hjulspåret så blir det snart ett slut på det och saker och ting börjar röra sig framåt igen. För ofta är det så att du själv behöver göra en förändring för att det ska bli en förändring, och nu är det dax för den förändringen.
Du kanske lämnar något bakom dig som till exempel ånger, dåligt samvete och önsketänkande för att istället fokusera på nuet och att gå framåt i en mer positiv riktning. Det är bra! För du kan inte gå framåt om du fortsätter att leva i det förflutna. När du flyttar ditt fokus till nuet kommer du upptäcka alla möjligheter som finns för dig och du kommer ta dig an dem med entusiasm och fokus.
Du kanske har insett att du varit avskild från omvärlden och fångad i självupptagenhet vilket du nu byter ut mot självmedvetenhet och livslust. Det här kan bli som ett uppvaknande som att: ”Oj! Hur har jag levt på senare tid egentligen? Det finns faktiskt en värld utanför min egen värld.” Kanske som att du har levt i en bubbla på något sätt som nu äntligen spricker.
Nu är du färdig med att fantisera om hur ditt liv skulle kunna bli eller med att vältra dig i sorg eller självömkan. Nu är du redo att vara med i matchen igen och att sträva efter att få saker och ting att hända. Du kanske även gör dig av med gamla mönster eller människor i ditt liv som inte längre är bra för dig. Det här kommer att vara ditt val och dina beslut.
Är du singel kan det vara så att du har valt att vara själv en period för att du helt enkelt inte har varit intresserad av att träffa någon ny. Eller så kanske du har dragit dig undan från världen ett tag på grund av traumat från ett dåligt uppbrott från en tidigare partner, du ger dig tid för att läka och det är väldigt klokt! Sen finns det vissa som är klara med att vältra sig i hjärtesorg och nu är redo för en nystart.
Änglarna avslutar med att säga:
Vi omger dig med oändligt mycket kärlek. Vi kommer med frid, glädje, harmoni och intuitiv vägledning. Vi ger dig inre lugn och tröst. Vi hjälper dig varje gång du ber oss. I kärlek av kärlek. I ljus av ljus. Och så är det.
Kram ❤️❤️
//Emma