Dagens Budskap 25/6

 

Har du svårt för att se det positiva i vissa situationer? Kanske det finns moln som skymmer ljuset och värmen för dig just nu? Det här kan göra att du inte känner dig så självsäker och kraftfull som du brukar. Det kanske finns motgångar som skadar din optimism och entusiasm? Om så är fallet så ska du veta att allt kommer ordna sig! Allt kommer bli bra! Du behöver inte oroa dig för snart kommer solen fram igen och skiner på dig och ditt liv. Då kommer ditt självförtroende tillbaka och du kommer må så himla bra! Lita på det.

Ett råd som kortet vill ge är att du samlar ihop allt ditt fokus och riktar det inåt. Det här är en tid för seriösa funderingar där du behöver bedöma vad som verkligen ger dig glädje och uppfyllelse. Överväg att ta en paus från sociala medier och andra aktiviteter som dränerar dig på energi och ge dig själv utrymme att få tillbaka kontakten med dina passioner, det som ligger dig varmt om hjärtat. Meditera eller skriv dagbok för att få fram dolda rädslor, tvivel eller annat som grumlar lyckan för dig. Ta vara på möjligheten att ge dig själv kärlek och äkthet, för det kommer belysa vägen mot sann tillfredsställelse, både personligt och professionellt.

 

Dagens Budskap avslutar med att säga: 

Det här är en superbra dag för att vidga dina vyer, bokstavligt eller bildligt. Omfamna nya upplevelser på olika sätt. Vi lever i en värld av oändliga möjligheter så låt inte andra begränsa din syn på vad du kan uppnå!

 

KRAFTFULL NYMÅNEHEALING 25/6

Ikväll Onsdag 25/6 erbjuder jag rening av energifälten (auran) med den Guld och Silvervioletta Flamman (för att ta bort all “gegga” som sitter där) i 30 minuter och sen extra kraftfull Nymånehealing i 30 minuter. 20:30 -21:30.

Passar inte tiden går det bra att ta emot till natten istället.

Nymånehealingen hjälper dig med din egen manifesteringsprocess, så börja formulera dina önskningar redan nu.

För anmälan eller frågor kontakta mig via: november_1126@hotmail.com 

(Brukar du vara med på mina nymånehealingar och vet hur det går till och vet vad det kostar kan du swisha som vanligt utan att skriva till mig först)

Varmt välkomna på denna kraftfulla stund i Nystartens tecken!

Kram ❤️

//Emma

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *