Personliga Budskap riktade till Er som var med på healingen 26/12

Hej!

Här kommer de personliga budskapen riktade till Er som var med på healingen igår 26/12.

Läs igenom och känn in om något kan vara till dig:

”Du gör livet lite tyngre än det behöver vara just nu. Kanske du oroar dig i onödan, tar ansvar för mer än vad du egentligen behöver eller har glömt bort att leka, skratta, njuta. Slappna av, andas och kom ihåg glädjen. Allt behöver inte analyseras, kontrolleras eller lösas på en gång. Ibland räcker det att bara följa med strömmen. Hjälp, stöd och lösningar finns närmare än du tror. Ofta genom andra människor, samtal eller oväntade möten. Våga vara lite mer spontan och öppen. Problemen försvinner inte av sig själva, men din inställning gör stor skillnad. När du mjuknar, släpper taget och tillåter glädje så blir saker ofta lättare att hantera. Vad det än är så löser det sig bättre om du inte kämpar emot.

Du har mer inflytande än du kanske tror just nu. Det här kan handla om att leda andra, men lika mycket om att leda dig själv. Våga lita på dina värderingar, stå stadigt i dom och fatta beslut som känns rätt i magen – även fast det ibland känns lite ensamt. Ett framgångsrikt liv byggs på en stabil grund. Om du tar ansvar för dina val, sätter tydliga gränser och vågar gå före när det behövs så skapar du trygghet – både för dig själv och andra. Var den ledare du själv skulle vilja följa. När du gör det lägger du grunden för en framtid som faktiskt håller – inte bara ser bra ut på ytan.

Nu är det som ett djupt andetag kommer in efter en tid av spänning eller ovisshet. Något nytt vill få börja, och det behöver inte vara dramatiskt eller stort utan snarare stillsamt, hoppfullt och fyllt av lättnad. Det här kan vara en känsla av att ”nu vänder det”, en ny idé eller möjlighet som känns rätt i hjärtat, eller en inre frid som sprider sig efter oro eller kamp. Du är på väg in i en ny fas så lita på den. Det finns mer lätthet, hopp och glädje än du kanske vågar tro just nu.

Dina val kan nu spela en större roll än vanligt även fast de känns små eller vardagliga. Du kan inte göra alla nöjda, men du kan välja det som är mest sant för dig. Det bästa valet är inte alltid det enklaste eller mest logiska, utan det som ger dig mer lugn, lättnad eller glädje på sikt – även fast det innebär att något annat måste väljas bort. Lita mer på din magkänsla, släpp lite av ”borde” och välj det som känns mest rätt för Dig – inte det som är bäst för någon annan eller det som ser bäst ut utifrån.”

 

Kram ❤️

//Emma

 

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *