Hej!
Dagens budskap blev lite senare idag för vi har varit ute på vift i solskenet. 😊 Men energierna sträcker sig en bit framåt så det spelar egentligen ingen roll.

Kortet kan tyda på ett bråk där ingen vill ge med sig. Ingen vill lyssna heller. Båda parter kämpar för att vinna på bekostnad av den andre. Det kan oxå vara så att du börjar bli hjärtligt trött på den här situationen. Du vill egentligen att bråket ska ta slut så ni kan glömma, förlåta och sen fokusera på att återställa eran relation.
Du kanske har haft en konflikt i livet som du försökt att lämna men den bara fortsätter att förfölja dig. Det kan till exempel vara ett ex som fortsätter hänga efter dig och gör det svårt för dig att gå vidare. Så länge konflikten, spänningarna och explosiva känslor kvarstår bör du undvika personen eller situationen.
Ett gammalt sår kan ha öppnats upp igen och du upplever rädslan, spänningarna eller sorgen som är associerade med det minnet. Du kanske är speciellt orolig att historien ska återupprepas eller att du ska bli sårad igen. Sikta på förlåtelse om det är det som behövs och gör det du kan för att gå vidare.
Det kan finnas en kvarstående förbittring följt av ett bråk du haft med någon som står dig nära, det här kan ha skett nyligen eller för länge sen. Ni har haft väldigt utmanande konversationer där det verkligen har hettat till! Du hyser fortfarande negativa känslor från det hela. Om den här konflikten ännu inte är löst kan det bli svårt för er att ha en harmonisk relation.
Du kan känna dig redo att gå vidare med ditt liv och skapa en positiv förändring efter en konfliktfylld period. Ta tillbaka din egen kraft och jorda dig. Kom tillbaka till den fantastiska person du är och fråga dig själv hur du kan hjälpa till att skapa en lösning som alla vinner på. Det kan betyda en kompromiss med någon eller att du helt och hållet väljer att gå vidare med ditt liv. Det här är din chans att be om förlåtelse och gottgöra så att du kan gå vidare och skapa en bättre grund för nya idéer och samarbete.

Du kan känna dig förvirrad och/eller så har du förlorat kontakten med ditt inre jag. Då är det dax att återknyta kontakten med naturen.
Men oroa dig inte. Genom att helt enkelt spendera tid utomhus så kan du höra vägledningen från din själ och du kommer även få läkning. Du kommer få hjälp att ta dig ut ur huvudet och få kontakt med ditt inre jag.
Du har en djup kontakt med naturen och allt som Är, men det är dax att stärka den. Andas in den friska luften, gräv ner fötterna i jorden, var ute i regnet, titta på blommorna eller krama ett träd. Naturen kan hjälpa dig.
Det är väldigt troligt att du får ta emot väldigt viktig information från naturen och dess hjälpare. Lyssna på den vägledningen! Prata med träden, växterna och blommorna. Prova och se vad du får uppleva.
Kram 😊❤️
//Emma
Allt stämde så bra på mig. Har en konflikt med en närstående både gamla och nya. Har varit ute mycket och med blommor det gör mig lugnare. Måste få hitta ett lugn och mer energi som är dränerar av konflikten.
Naturen är toppen på det viset! ❤️