Dagens Budskap 25/12

Juldagen

Hoppas ni har haft en riktigt fin julafton 😊.

Jag gjorde risgrynsgröt i ugn för första gången och det kommer jag fortsätta med! Hej då vidbränd botten i kastrullen! Så smidigt oxå att bara blanda ihop alla ingredienser direkt i formen och skjutsa in i ugnen – slipper man stå vid spisen och röra. 😃

Cazpian fick längdskidor av tomten till hans stora förtjusning! Första gången han står på ett par skidor och det gick så himla bra 😃. Han har varit ute och övat både igår och idag. Bäst att passa på medans vi har någon snö.

Jag fick bland annat Lego i julklapp. Harry Potter – Hogwarts slott! 7000 bitar 😄. Det har jag önskat mig länge nu. Det blir ett riktigt projekt! 🥰

Dagens Budskap:

Som person representerar kortet en man som är ca 20-40 år (men kan även vara en kvinna som står i den energin). Han är charmig, äventyrlig, energisk, varm och spännande. Han är orädd och självsäker. Han tror att han vet bäst och han är handlingskraftig. Han är djärv, rebellisk, modig, en revolutionär med ett öppet sinne och en fri själ. Han är sexig, varm och charmig men kan vara rätt kall och likgiltig mot sådana som försöker tämja honom eller begränsa hans frihet på något sätt, han kan även flörta helt skamlöst. Han kan även ha ganska bråttom och ofta rusa in i saker och ting utan att först tänka igenom det hela. Han har ett hett temperament.

Något går bättre än du trodde. Det du satsat på eller tagit dig för på något sätt kommer troligtvis bli mer framgångsrikt än du hoppats på.

Nu kan du vara full av energi, entusiasm och självförtroende och du kan känna dig orädd och modig. Kortet ber dig att skrida till handling och sätta igång med dina idéer och planer. Få hjulen i rullning.

Kortet handlar mycket om att få saker och ting gjorda och avsluta det du påbörjat. Men…ha inte alltför bråttom, rusa inte in i saker utan att tänka efter före i tron att allt ska lösa sig.

Dagens Budskap avslutar med att säga:

Ta kontakt.

Det kan vara att du tar kontakt med ditt hjärta och lyssnar till det, att du tar kontakt med någon från ditt förflutna, att du tar kontakt med din skyddsängel eller ditt Högre Jag eller att du sträcker ut en hand till någon i nöd.

Att ta kontakt på olika sätt kan ge dig en hel del tröst nu.

Kram ❤️😊

//Emma

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *