Hej! 😊
Det gick bra hos tandläkaren igår och jag hade inget att oroa mig för (i vanlig ordning 😅).
Jag hade inga hål. Det fanns ingen karies.
Smärtan jag upplever ibland när jag tuggar på höger sida beror på att en visdomstand är på väg upp och den växer upp snett, det gör att den trycker mot dom andra tänderna i raden. Tandläkaren sa att den med största sannolikhet kommer rätta upp sig själv så ingen åtgärd behövs.
Det enda som fanns att anmärka på var tandsten. Jag fick en ny tid om några veckor för att ta bort allt.
Det var det liksom! 😃
(Inga utskällningar eller pekpinnar. Snarare applåder för att mina tänder var i så bra skick trots att jag inte varit hos tandläkaren på minst 15 år).
En sten har lyfts från mina axlar! 🥰
Dagens Budskap:

Föreställ dig ett liv fritt från bekymmer och oro. Ett liv där du inte oroar dig över vad andra ska tycka och tänka, ett liv där du känner dig tillräckligt modig, tillräckligt fri och har tilliten att fatta beslut även fast det verkar ologiskt, orimligt, vågat eller rent av dåraktigt. Lägg förnuftiga åsikter och diverse poker faces åt sidan. Narren ber dig att leva utan rädsla, ta risker och ta steget bort från gränserna för vad som verkar förnuftigt och logiskt i livet. Våga spela Narrens roll.
Det finns mycket att säga om sunt förnuft och ett praktiskt och grundat förhållningssätt, speciellt när det rör andliga frågor och att skapa ett liv som uppfyller dina drömmar. Men om du verkligen ska leva, älska, frodas och skapa den här livstiden (vara originell) så behöver du oxå vara villig att riskera att bli sedd som Narren (dåraktig).
Vissa människor kommer kalla dig dum, naiv, galen eller säga att du lider av vanföreställningar om du vågar drömma och följa den drömmen på alla sätt du möjligen kan föreställa dig. Om du vägrar ge upp (fastän andra säger att du aldrig kommer lyckas) så kanske dom skakar på huvudet och kallar dig för dumbom, säger att du beter dig som ett barn eller att du är bortkopplad från verkligheten (deras syn på verkligheten).
Lyssna inte på deras röster!
När Narren inom dig talar så är det för att säga dig något som är sant. Det kan verka obekvämt, skrämmande eller spännande. Det kanske vänder din värld upp och ner eller inspirerar dig med större glädje och tro. Det är inte ditt jobb att resonera bort det, eller säga att det är för svårt eller för riskabelt för att agera på den sanningen. Ditt jobb är att komma ihåg att livets spel endast kan vinnas om du är villig att ta risker och spela det.
När Narren dyker upp behöver du lyssna, chansa, ta en risk och glömma vad andra tycker och tänker. Istället bör du lyssna till dig själv och leva sant. Endast du vet vad som är sant för dig.
Dagens Budskap avslutar med att säga:
Dela med dig av dig själv till den du älskar. Var deras bästa vän och låt dem bli din. Låt tilliten till varandra vara orubblig och låt eran kärlek stärkas genom att veta och acceptera varandras brister och svagheter – och fortfarande älska varandra trots dem.
Fullmåne i Lejonet 25/1
Årets första fullmåne! Alla fullmånar har sin egen unika energi och nu handlar det om att utnyttja din kreativitet och följa dina passioner och önskningar. Dessa energier kan ge dig insikter om vad det är som gör dig lyckligast och hjälpa dig att anpassa dig mer efter ditt inre barn. Det kan leda till att du når din fulla potential.
Det är oxå viktigt att fokusera på vad det är som ger dig glädje och vilka personer du väljer att ge din kärlek till. Nu är en bra tid för att ladda dina kärleksbatterier och uppmärksamma vad det är du förtjänar och behöver i relationer. Försäkra dig om att du får ta emot samma nivå av kärlek och omtanke som du ger andra. Se ditt egenvärde och låt ingen ta dig för givet. Det är oxå viktigt att du prioriterar relationen till dig själv eftersom att den sätter grunden för all framtida kärlek.
Denna fullmåne kan ge dig en riktig energiboost!
KRAFTFULL FULLMÅNEHEALING 25/1
Torsdagen den 25/1 erbjuder jag rening av energifälten (auran) med den Guld- och Silvervioletta Flamman och Kraftfull Fullmånehealing på distans 20:30 – 21:30.
Passar inte tiden går det bra att ta emot till natten istället.
För anmälan och information kontakta mig via e-mail: november_1126@hotmail.com
(Ni som brukar vara med och vet hur Fullmånehealingen går till samt vad det kostar behöver inte skriva till mig först utan det räcker med att ni bara swishar som vanligt).
Varmt välkomna på denna kraftfulla stund!
Kram ❤️😊
//Emma